Print-vriendelijke versieStuur naar een vriendPDF versie

OPLEIDINGSTRAJECT: ONTWIKKEL GROEIPOTENTIEEL

Start maandag 21 SEPTEMBER 2020

Klanten worden steeds veeleisender. Je moet als fotograaf en ondernemer steeds meer rekening houden met de nieuwe eisen en verwachtingen van klanten en gebruikers, en relevante diensten aanbieden. Door je dienstverlening samen met je doelpubliek én vanuit hun noden te ontwerpen kan je tot een nieuw aanbod en toegepaste oplossingen komen.

Kruip in de huid van je klanten en krijg inzicht in hun ervaringen! Maak kennis met verschillende tools en methodieken om het hele traject dat de klant aflegt vanaf het eerste tot het laatste moment waarop de klant in contact is met jouw dienstverlening in kaart te brengen.

Leer cruciale contactmomenten (h)erkennen, hoogte-en laagtepunten identificeren en nieuwe noden en behoeftes van klanten kennen. Zo leer je op een andere manier kijken naar je zaak en creëer je een groter commercieel draagvlak door in te spelen op werkelijke uitdagingen van je (potentiële) klanten. 

 

1.    Innovatie mindset & doelgroepen:

  • Wie zijn onze klanten en wat willen ze?
  • Welke problemen kunnen fotografen voor hen oplossen?
  • Welke noden hebben klanten van fotografen waar momenteel nog geen oplossing voor bestaat?
  • Welk type klanten zou je nog willen hebben en waarom bereik je ze vandaag niet?
  • Wat kunnen we leren van trends en andere sectoren?
  • Hoe kunnen we inspelen op opportuniteiten en trends om nieuwe klanten en afzetmarkten te ontdekken?
     

2.   Idee generatie & klantervaring:

  • Welke contactmomenten heb je als fotografen met je klanten en welke zijn cruciaal in een optimaal traject?
  • Wat kunnen we leren uit onze bevindingen (observatie, interviews, ea)?
  • Welke beleving heeft de klant echt?
  • Welke opportuniteiten laten fotografen liggen?
  • Waar liggen nog nieuwe opportuniteiten?
     

3.   Van idee naar nieuwe dienst/product in de praktijk:

  • Voor welke probleem/uitdaging(en) ga je een oplossing zoeken?
  • Welke diensten/producten kan jij aanbieden om een oplossing te bieden?
  • Wat heb je nodig? Hoe ga je dat uitvoeren?
  • Wie ga je betrekken? Hoe ga je dat testen?
     

4.  Business Model & actieplan

  • Is mijn idee ook rendabel?
  • Hoe creëer ik een business case die werkt?
  • Welke acties moet ik nemen?
  • Wanneer moet ik bijsturen?

 

 

Op het einde van deze intensieve trainingen ben je in staat om nieuwe dienstverlening te ontwikkelen op basis van die noden en er een business case rond uit te werken.

Tijdens de laatste sessie gaan we de nieuwe business cases evalueren.  Hoe ver staat het met de uitwerking? Wat werkt er wel? Wat niet? Welke aanpassingen zijn er nodig? Wat leert de ervaring van onze collega’s ons?

Praktisch

Datum:

  1. Live sessie op maandag 21/09/2020 van 14u tot 18u
  2. Online sessie op woensdag 7 oktober van 10u tot 12u
  3. Online sessie op dinsdag 27 oktober van 10u tot 12u
  4. individuele coaching op afspraak
  5. Live sessie op maandag 30 november van 14u tot 18u

 

Locatie: Live sessies bij Liantis, Rijksweg 9 in Puurs

Deelnemen: 2 live opleidingsdagen van min. 4 u en 2 online sessies van 2 uur. Er is ook individuele coaching voorzien. Alle workshops documentatie en catering inbegrepen. Opleiding voorbehouden voor vakfotografen die min. 3 jaar bezig zijn in hoofd -of bijberoep. Aantal deelnemers beperkt.  Reserveer nu jouw plaats door onderstaand deelnameformulier in te vullen.

Prijs: 300€ excl BTW. Indien je betaalt met KMO-portefeuille, betaal je slechts 210€ excl BTW! (jij betaalt 70%, namelijk 210€ en de overheid de overige 30%, namelijk 90€).

 

 

CAPTCHA
Gelieve onderstaande code in te geven om de website te vrijwaren van mogelijke spam-inzendingen.
Beeld-CAPTCHA
Vul de karakters in getoond in de afbeelding.

© 2020 Nationale Vereniging van Beroepsfotografen vzw | Disclaimer / privacyverklaring |  © ZuPP webbuilding

<p><span style="color: #000000; font-family: Tahoma, Geneva, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; font-weight: 400; letter-spacing: normal; orphans: 2; text-align: left; text-indent: 0px; text-transform: none; white-space: normal; widows: 2; word-spacing: 0px; -webkit-text-stroke-width: 0px; background-color: #ffffff; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial; display: inline !important; float: none;">UNIZO - de Unie van Zelfstandige Odernemers</span></p>
Comments