Print-vriendelijke versieStuur naar een vriendPDF versie

Wervend schrijven voor klanten en media

Een beeld zegt meer dan 1000 woorden. Dat is waar, maar toch heb je als fotograaf ook woorden nodig om jezelf te verkopen. Jouw woorden maken namelijk het verschil tussen een klant over de streep trekken of snel laten wegklikken.

Die woorden zijn dus liefst zorgvuldig uitgekozen, helder, makkelijk vindbaar voor google en klantgericht! “Makkelijk zat”, denken sommigen, terwijl de meesten onder ons toch wat meer zullen moeten wikken en wegen om hun boodschap helder en wervend over te brengen.

Dit najaar organiseren we verschillende workshops rond wervend schrijven voor verschillende doeleinden. Je kan kiezen voor een bepaalde workshop of de uitdaging aangaan en verschillende aantrekkelijke teksten leren schrijven voor je eigen communicatiekanalen en die van je klanten!  Door de persoonlijke feedback op je eigen teksten in de praktijksessies leer je waar je op moet letten en wat echt goed werkt.

Ontdek snel welke workshop(s) jij wil volgen! Volg je ze allemaal dan krijg je een fikse korting!

 


© 2020 Nationale Vereniging van Beroepsfotografen vzw | Disclaimer / privacyverklaring |  © ZuPP webbuilding

<p><span style="color: #000000; font-family: Tahoma, Geneva, sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal; font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; font-weight: 400; letter-spacing: normal; orphans: 2; text-align: left; text-indent: 0px; text-transform: none; white-space: normal; widows: 2; word-spacing: 0px; -webkit-text-stroke-width: 0px; background-color: #ffffff; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial; display: inline !important; float: none;">UNIZO - de Unie van Zelfstandige Odernemers</span></p>